VSJ 2010 Starý Týn + cestování po česku

VSJ Starý Týn + cestování po česku

23.7 - 25.7.2010
Motorka připravená, naleštěná a v pátek v 8.20 odjezd z Hustopeč n.B. já, Jura bizon, Staňa a Zdeňa, (2x250pérák + 350/638 a moje 639)
Cesta do Týna pohodová, jen za Mýtem trošku deště ale zbytek už se dal, navštěvili jsme muzeum motocyklů Rabakov, kde se bylo opravdu na co dívat.

Další bod zájmu byly Pekelné doly, bylo tam trošku pusto a prázdno, ale jinak zajímavé místo. Kluci tam přespali a já solo dojel těch pár desítek kiláků do Starého Týna, ubytování, večeře OK. Ráno mokro dešť a nevlídno ale společná vyjíždka byla.  Bohužel jsem se musel na čas oddělit kvůli slíbené cestě do Mikulášovic (krátká návštěva příbuzných po 23letech) večer jsem byl zpět zmoklý, zmrzlý ale spokojený z návštěvy po letech.

V kempu bylo veselo, jen škoda že mi to pivo po tom deštivém dni moc nejelo, lepší by byl čaj s rumem ale ten mě nevím proč nenapadl tak jsem to zalomil snad už po 9té hodině, jako největší papučář. V neděli ráno po snídani odjezd s chlapama od Frýdku, nasadili na mě docela svižné tempo. Bohužel mi před Mohelnicí zastávkoval levý válec, vynechával a chvílemi nejel vůbec. Nedalo se nic dělat musel jsem zastavit, chlapům jsem jen mávl ať jedou dál.
Po zastavení a cigaretce jsem ze zvyku trošku pohýbál fajou myslím že to udělá v první chvíli každý a zkusil kobylu nakopnout. Světe div se ale vše šlapalo jak mělo, asi mu prospělo treošku vychladnout.
To už jsem pokračoval sám, myslel jsem, že chlapy už nedojedu ale nakonec jak mi později řekli předjel jsem je někde na pumpě před Olomoucem. Prý na mě i mávali ale jak jedu tak jedu, nevšiml jsem si jich.
Před Hranicemi na Moravě mi při předjíždění favouše vystřelila vložka z výfuku byla na půl žerdi, sjel jsem z cesty do kukuřičného pole ať mě někdo nesmete, přece jen začínalo dost pršet. Šroubky na výfuk jsem mě a tak jsem zdárně za vytrvalého děště dorazil domů.

Víkend super, tachometr ukazoval 925km. Tož paráda, díky pořadatelům i mé mašince která mě pěkně povozila.